من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

۱. ارسال رایگان

همین مزیت ساده ارسال رایگان می‌تواند تفاوت بین خرید آنلاین یا خرید معادل آن در فروشگاه باشد. از دیدگاه یک خرده‌فروش، ارائه ارسال رایگان همچنین می‌تواند خریداران را به خرید بیشتر ترغیب کند و هزینه‌های تحویل را "متعادل" کند. همچنین می‌تواند باعث افزایش انگیزه برای تبدیل و جلوگیری از رها کردن سبد خرید شود - عادتی که ۴۶٪ از مصرف‌کنندگان دارند.

برای سفارش طراحی سایت در قزوین با خجسته وب تماس بگیرید

۲. قیمت‌های پایین‌تر

قیمت یکی از قوی‌ترین عوامل مؤثر بر تصمیم مصرف‌کننده برای خرید است: هنگام خرید آنلاین، ۷۰٪ از مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات ارزان‌تر هستند. با توجه به این واقعیت که بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان آمریکایی (۵۶٪) می‌گویند که از حقوق ماهیانه خود ارتزاق می‌کنند، منطقی است که خریداران به دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر در اینترنت باشند.

۳. راحتی

در سال ۲۰۲۱، راحتی همچنان استاندارد طلایی است. ۳۷٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند که هزینه‌های آنلاین آنها در سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است - حتی در حالی که کل هزینه‌ها کاهش یافته است. مصرف‌کنندگان خرید آنلاین را صرفاً به خاطر سهولت ترجیح می‌دهند. در عرض چند دقیقه، می‌توانید یک محصول را سفارش دهید، پرداخت را تأیید کنید و وضعیت ارسال آن را از راحتی خانه یا در کف دست خود مشاهده کنید. 

هزینه‌های آنلاین در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ (اکتبر تا دسامبر)

۴. مقایسه قیمت

تقریباً از هر ۴ مصرف‌کننده، ۳ نفر در مورد محل خرج کردن پول خود (آنلاین و آفلاین) حساس‌تر شده‌اند. آن‌ها می‌توانند با ارزیابی رقابت، فهرست علاقه‌مندی‌های خود را کوچک‌تر کنند و به راحتی از یک صفحه محصول به صفحه دیگر بروند تا بهترین قیمت را با چند کلیک پیدا کنند.

۵. گزینه‌های بیشتر برای محصولات

مصرف‌کنندگان می‌خواهند به راحتی محصولات را بر اساس قیمت، نظرات و ویژگی‌ها مقایسه کنند و در فرآیند انتخاب محصول دقیق‌تر شده‌اند. تقریباً برای همه دسته‌های محصولات، مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند برای تنوع بیشتر به صورت آنلاین خرید کنند. تنها استثنائات، محصولات ضروری مانند مواد غذایی، محصولات شوینده و داروهای بدون نسخه و سایر اقلام مانند محصولات زیبایی و مراقبت شخصی و الکل هستند. 

۶. تخفیف‌ها

با خرید آنلاین، جستجوی معاملات، پیوستن به برنامه‌های پاداش و دریافت تبلیغات مستقیماً به صندوق ورودی ایمیل مصرف‌کنندگان آسان است. خریداران همچنین برای صرفه‌جویی بیشتر به راه‌حل‌های پیشرفته فناوری روی آورده‌اند؛ ۴۵٪ از مصرف‌کنندگان همچنین از افزونه‌ها یا پلاگین‌های مرورگر برای یافتن معاملات مانند Honey، Pricescout و Amazon Assistant استفاده می‌کنند.

۷. جستجوی یک برند خاص

۵۴٪ از مصرف‌کنندگان خود را وفادار به برند توصیف می‌کنند. بنابراین دلیل اصلی خرید مصرف‌کنندگان از یک برند خاص چیست؟ دلیل اول و مشترک، قیمت‌های پایین‌تر مداوم نسبت به رقبا و کیفیت برتر نسبت به رقبا و پس از آن خدمات خوب به مشتریان است.

۸. ارسال سریع

مصرف‌کنندگان می‌خواهند محصولاتشان در اسرع وقت تحویل داده شود . ۴۸٪ از خریداران آنلاین حاضرند برای ارسال سریع‌تر، پول بیشتری بپردازند و ۵۵٪ از خریداران آمازون نیز همین کار را می‌کنند. آمازون موقعیت خود را به عنوان قابل اعتمادترین خرده‌فروش از نظر سرعت تثبیت کرده است: ۶۴٪ از مصرف‌کنندگان می‌گویند وقتی نیاز به دریافت سریع محصول دارند، آن را در آمازون جستجو می‌کنند.

۹. ایمنی (اجتناب از فروشگاه‌های عمومی)

با وجود کاهش موارد ابتلا به کووید-۱۹ و پیشرفت در توزیع واکسن، مصرف‌کنندگان بیشتری برای به حداقل رساندن احتمال ابتلا به این بیماری و اجتناب از فروشگاه‌های فیزیکی، به صورت آنلاین خرید می‌کنند. ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان اکنون نسبت به قبل از همه‌گیری کووید-۱۹، قدردانی بیشتری از آمازون دارند؛ ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که بیشتر از قبل از همه‌گیری، از آمازون خرید می‌کنند.

۱۰. به نظرات مراجعه کنید

اثبات اجتماعی نیز به شدت بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد. ۷۱٪ از خریداران تحت تأثیر محصولی با بهترین رتبه‌بندی و بررسی قرار می‌گیرند و ۶۸٪ از خریداران تحت تأثیر بررسی‌هایی قرار می‌گیرند که حاوی عکس یا ویدیو هستند. عمل جمع‌آوری نظرات از طریق جمع‌آوری جمعی، با ایجاد اعتماد بین سایر مصرف‌کنندگان و محصول، به خرده‌فروشان آنلاین اعتبار زیادی می‌بخشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.