تو گیلان کلی کسبوکار عالی هست — از کافه و رستوران گرفته تا فروشگاههای محلی و خدمات مختلف.
ولی بیشترشون فقط به اینستاگرام تکیه کردن، درحالیکه آیندهی واقعی کسبوکار توی گوگل و وبسایت ساخته میشه.
???? ۱. مشتریها اول گوگل میگردن، بعد تصمیم میگیرن
وقتی کسی سرچ میکنه «اقامتگاه نزدیک ماسال» یا «خرید چای اصل لاهیجان»،
کسبوکاری دیده میشه که سایت داره، نه فقط پیج اینستاگرام!
???? ۲. جذب مسافر و مشتری از شهرهای دیگه
گردشگرایی که میان گیلان دنبال خدمات، غذا یا خرید هستن، از گوگل استفاده میکنن.
اگه سایت نداشته باشی، اون فرصتها رو از دست میدی.
???? ۳. افزایش اعتبار برند
سایتی که خوب طراحی و سئو شده باشه، حس «برند معتبر و حرفهای» میده.
مشتری وقتی وارد سایتت میشه، میفهمه با یه کسبوکار جدی طرفه، نه یه پیج موقت.
???? ۴. فروش آنلاین در هر ساعت از شبانهروز
با یه سایت فروشگاهی، محصولات یا خدماتت ۲۴ ساعته قابل خریدن.
یعنی حتی وقتی خوابی، فروش داری!
???? ۵. اطلاعات تماس و آدرس همیشه در دسترس
دیگه لازم نیست هر بار کسی دایرکت بده بپرسه «کجایید؟ ساعت کاریتون چنده؟».
همه چیز تو سایتت مشخصه، راحت و حرفهای.
???? ۶. مالکیت و امنیت
سایت مال خودته، مثل مغازهای که سندش به نام خودته.
ولی اینستاگرام یا تلگرام هر لحظه ممکنه بسته بشن یا محدود بشن.
???? ۷. پایهی رشد آینده
اگه بخوای تبلیغات گوگل، فروش کشوری یا برندینگ جدی داشته باشی،
بدون سایت، هیچکدوم ممکن نیست.
???? نتیجه:
اگر تو گیلان کسبوکار داری و هنوز سایت نداری،
داری فرصت دیده شدن، فروش بیشتر و برند شدن رو از دست میدی.
وبسایت فقط یه ابزار نیست، سرمایهایه که هر روز برات کار میکنه.
- دوشنبه ۱۴ مهر ۰۴ ۲۱:۲۱
- ۴ بازديد
- ۰ نظر