من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اگر برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه تجارت الکترونیک خود مشکل دارید، احتمالاً دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است این مورد وجود داشته باشد. شاید کسب و کار شما جدید است و هنوز بازار هدف خود را پیدا نکرده اید، یا شاید مدتی است که در تجارت بوده اید اما به طور موثر با مشتریان فعلی خود ارتباط برقرار نمی کنید تا آنها را دوباره و دوباره برگردانید.برای مشاوره سئو سایت در بندر انزلی اینجا کلیک کنیدبرای مشاوره سئو سایت در بندر انزلی اینجا کلیک کنید

افزایش فروش فروشگاه تجارت الکترونیک شما دشوار نیست، اما می تواند مشکل باشد. با این حال، کمی برنامه ریزی و برخی تصمیمات سنجیده می تواند راه درازی داشته باشد. هنگام ساختن استراتژی و تاکتیک های خود، این ده ایده را در ذهن داشته باشید. اگر افزایش فروش فروشگاه تجارت الکترونیک خود را از همان روز اول بخشی از برنامه خود قرار دهید، باید راحت تر از همیشه مردم را به خرید آنلاین از شما علاقه مند کنید.

1. پیدا کردن محصولات خود را آسان تر کنید

2. محصولات خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید

3. یک تجربه خرید بدون اصطکاک ایجاد کنید

4. محصولات خود را با تصاویر غنی زیبا جلوه دهید

5. از توضیحات محصول خود برای فروش استفاده کنید

6. احساس فوریت را اضافه کنید

7. بخشی را با محصولات پرفروش اضافه کنید

8. یک پاپ آپ با هدف خروج عالی ایجاد کنید

9. یک تجربه به یاد ماندنی ایجاد کنید

10. گزینه های پرداخت متعددی را به خریداران بدهید

دلیلش هرچه که باشد، در اینجا ده راه برای افزایش فروش فروشگاه تجارت الکترونیکی شما آورده شده است که به اطمینان از خرید بیشتر افراد از شما کمک می کند. بیایید شروع کنیم!

1. پیدا کردن محصولات خود را آسان تر کنید.

برای افزایش فروش فروشگاه تجارت الکترونیک خود، ابتدا باید پیدا کردن محصولات خود را برای مشتریان بالقوه آسان‌تر کنید.

در برخی موارد، قرار دادن واضح تر محصولات شما، به عنوان مثال، قرار دادن آنها در سطح چشم به جای قفسه پایین، می تواند به افزایش فروش کمک کند.

Google Shopping که قبلاً Froogle نامیده می شد، به افراد کمک می کند محصولات را از فروشگاه های آنلاین بیابند و به کاربران امکان می دهد موارد را جستجو کنند یا بارکدها را اسکن کنند.

با بیش از یک میلیارد لیست محصول و در دسترس در 33 کشور (از جمله تمام 28 کشور اتحادیه اروپا)، Google Shopping یک منبع عالی برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی است که به دنبال افزایش آمار فروش خود هستند.

 

2. محصولات خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

اگر وب سایت شما محصولات فیزیکی می فروشد، به راحتی می توانید با افزودن تصاویر بیشتر محصول، فروش فروشگاه تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید.

هر زمان که فکر می کنید یک مشتری ممکن است برای تصور اینکه یک محصول در خانه، بدن یا سر خود چگونه به نظر می رسد مشکل داشته باشد، تصاویر بیشتری اضافه کنید.

برای برخی از محصولات (به عنوان مثال، لباس)، مشتریان باید قبل از تصمیم گیری برای خرید ببینند که چه چیزی می خرند.

همچنین نگران شلوغ شدن وب سایت خود با تصاویر زیاد نباشید. تحقیقات اخیر نشان می دهد که مرور وب سایت هایی با تصاویر زیاد می تواند اضطراب مصرف کننده را کاهش دهد و فروش را افزایش دهد.

3. یک تجربه خرید بدون اصطکاک ایجاد کنید

خرید بدون اصطکاک زمانی اتفاق می افتد که موانع بین مشتری و هدف مورد نظر او را به حداقل برسانید یا از بین ببرید.

برای افزایش نرخ تبدیل فروشگاه تجارت الکترونیک خود ، با ارائه ارسال رایگان برای سفارش‌های بیش از 50 دلار و قرار دادن دکمه‌های خرید برجسته در سرتاسر سایت خود، یک تجربه خرید بی‌نظیر ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند خرید خود را پیدا کرده و کامل کنند.

همچنین باید مطمئن شوید که به مشکلاتی که افراد ممکن است در مورد سفارش دادن به کسب و کار شما داشته باشند رسیدگی کنید.

  • آیا همه چیز در سایت شما به سرعت بارگذاری می شود؟
  • آیا راه آسانی برای تماس مشتریان با خدمات مشتری در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی وجود دارد؟

4. محصولات خود را با تصاویر غنی زیبا جلوه دهید.

این یک واقعیت است که مشتریان شما محصولاتی را که به نظرشان جذاب نیستند، نمی خرند. تصاویر غنی برای الهام بخشیدن به خریداران و افزایش فروش فروشگاه های تجارت الکترونیک عالی هستند.

شروع به نمایش محصولات از نظر بصری جذاب با تصاویری کنید که با شکستن درهم و برهمی آنلاین و ترغیب مشتریان به کلیک کردن برای تکمیل خرید، توجه را جلب می کند.

  • عکس‌های کامل محصول یا تصاویر سبک زندگی افرادی را که از محصول یا خدمات شما در زندگی واقعی استفاده می‌کنند، نمایش دهید.
  • دقت بیشتری داشته باشید تا مطمئن شوید هر تصویری که استفاده می‌کنید منحصربه‌فرد است و به خوبی روشن می‌شود، بنابراین حرفه‌ای به نظر می‌رسد و مشتریان بالقوه را جذب می‌کند.

همانطور که یک تصویر می تواند الهام بخش مشتری باشد، تصاویر با کیفیت پایین ممکن است آنها را از خرید از فروشگاه تجارت الکترونیک شما منصرف کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.