من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

نحوه ایجاد اعتبار موضوعی (7 مرحله آسان)

چگونه می توانید یک متخصص موضوعی برای وب سایت خود شوید؟

ابتدا باید اصول سئو را بدانید . به عنوان مثال، درک تحقیق کلمات کلیدی، پیوندهای داخلی، ساختار صفحه و غیره. با اصولی که پوشش داده شده است، ساخت محتوای موضوعی نسبتا آسان است.برای سفارش سئو سایت در انزلی و سئو سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید.

این مراحل کلی را برای ایجاد اعتبار موضوعی برای محتوای خود دنبال کنید:

  1. موضوعی را برای تمرکز بر تخصص خود انتخاب کنید
  2. تحقیق در مورد کلمات کلیدی مبتنی بر موضوع انجام دهید
  3. گستره وسیعی از موضوعات را برای پوشش انتخاب کنید
  4. از موضوعات فرعی مرتبط برای ایجاد عمق محتوا استفاده کنید
  5. محتوای ارزشمندی بنویسید که هدف جستجو را برآورده کند
  6. خوشه های محتوا را با پیوند داخلی بسازید
  7. محتوای خود را مرتباً به روز نگه دارید

بیایید این هفت مرحله را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

مرحله 1: موضوعی را برای تمرکز بر تخصص خود انتخاب کنید

Google Trends SEO را برای مشاغل کوچک نشان می دهد

Google Trends

ابتدا موضوعی را انتخاب کنید که با برند و مخاطب خود مرتبط باشد . برای تبدیل شدن به یک متخصص موضوع، باید این موضوع را عمیقاً پوشش دهید.

برای تسلط بر جایگاه خود آماده اید؟ در اینجا نحوه انتخاب موضوعی که شما را به متخصص تبدیل می کند آورده شده است:

1. یک موضوع گسترده انتخاب کنید

موضوعی را انتخاب کنید که به اندازه کافی گسترده باشد تا زمین را پوشش دهد. خودتان را در جعبه قرار ندهید

مثال (موضوع گسترده خوب) : " SEO برای مشاغل کوچک ." شما می توانید در مورد بسیاری از جنبه های سئو مانند سئو فنی، سئوی بین المللی و غیره بنویسید.

مثال (خیلی طاقچه) : «سئو سایت برای رستوران‌های باربیکیو در آستین». این خیلی خاص است و محتوا و مخاطبان شما را محدود می کند.

2. محصولات یا خدمات خود را در نظر بگیرید

مطمئن شوید موضوع شما با آنچه می فروشید مطابقت دارد. از قدرت موضعی برای تقویت پیشنهادات اصلی خود استفاده کنید.

مثال : فرض کنید خدمات تعمیر کوره را ارائه می دهید. وقت خود را برای تبدیل شدن به یک مرجع در باغبانی تلف نکنید. به موضوعاتی مانند "بهترین کوره ها" و "نکات تعمیر و نگهداری کوره" پایبند باشید.

3. تجزیه و تحلیل تقاضای بازار

از ابزار استفاده کنید تا ببینید مردم به چه چیزی اهمیت می دهند. حدس نزنید - بدانید!

  • Google Trends را بررسی کنید تا موضوعات در حال افزایش را پیدا کنید
  • از انجمن‌هایی مانند Reddit دیدن کنید تا ببینید چه سؤالاتی مدام ظاهر می‌شوند
  • برای یافتن بحث های داغ، رسانه های اجتماعی را اسکن کنید

مثال : بگویید که در طاقچه حیوانات خانگی هستید. ممکن است علاقه فزاینده ای به غذای سگ وگان پیدا کنید. بوم! فرصت شما وجود دارد.

4. رقابت خود را ارزیابی کنید

ببینید دیگران چه می کنند. سپس، این کار را بهتر انجام دهید یا شکاف هایی را که از دست داده اند پر کنید.

مثال : اگر هر وبلاگ تناسب اندام در مورد کاهش وزن صحبت می کند، مرجع عضله سازی برای مردان لاغر شوید.

زیگ وقتی دیگران زاگ می کنند!

5. برای ماندگاری بلند مدت برنامه ریزی کنید

موضوعی را انتخاب کنید که سال‌ها بعد همچنان اهمیت دارد. دنبال مدها نباشید!

مثال : «نکات بازاریابی TikTok» ممکن است اکنون داغ باشد. اما «استراتژی های بازاریابی ویدیویی» از هر پلتفرمی دوام خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.